25 Haziran 2009 Perşembe

Birşeyler Birşeyler ve Ben

Hayatımın son yılı çok güzel geçmeye başladı sanırım olgunlaşmaya başladım, o saçma huylarımı değiştirebilme yeteneğimi geliştirdim, insanları oldukları gibi kabul edebilmeyi öğrenme yolunda büyük adımlar attım, hayatı daha olumlu yaşamayı öğrendim, öğretmeye çalıştım etrafımdakilere.
Peki nasıl oldu bu?
Geçen sene mayıs gibi başladı herşey iki arkadaşımla dağda idim. Mevki aladağlar narpuz vadisi, sematepe kulvarı denenecekti tarafımızdan, zirve denemesi planlanandan bir gün sonraya ertelenmişti çünkü hava koşulları musait değildi, ayrıntılar bir kenara, o gün bir hayli geç kalktık ve çadırdan pek çıkamadık hal böyle olunca erken yatmamız gerektiği halde uyumak mümkün olmadı, gördüm ki bana özelmiş bu durum arkadaşlarım horul horul uyumaktaydılar. Şehirden uzak, sesiz, ıssız bir yerde uyku tulumu içinde kendimle başbaşa kalmıştım, o gece neler planladım, ne hesaplaşmalar yaptım bilmiyorum, pek hatırlamıyorum ancak herşey o günden sonra başladı ekip olarak ilk başarılı zirvemizi yaptık ertesi gün, ve hayat artık bana daha güzel gelmeye başladı daha anlayışlı olmaya, dışarıya daha açık olmaya başladığımı farkettim. Bu muydu hayatımı değiştiren, yani o gece düşündüklerim mi? Bilemiyorum halen, arayış içinde de değilim zaten.
Birde şu meditasyon mevzuu var vipassana geçen şubat ayında katılmıştım bu organizasyona 10 gün boyunca kendimle hiç olmadığım kadar başbaşa kaldım, elbetteki faydası çok büyük oldu.

Sonra baktım ki mevzu bünye ile zaman geçirmekteymiş. Ara sıra tüm bu karmaşık hayata ara verip içeri bakmak içeriye kulak vermek gerekiyormuş. Hani arayış yoktu demeyin, aramıyoruz, içeride olana bakıyoruz.

Bu konu üzerine daha yazmak istiyorum aslında bu blogda bu konu üzerine bol bol yazmak istiyorum ancak girizgahı yapamıyordum iyi kötü bir başlangıç oldu gerisi gelir artık.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...