13 Haziran 2009 Cumartesi

Kendi Sıfatsızlığını Seven Adamın (KSSA) Söyledikleri

KSSA ile bir buluşmamızda biraların gelişinin hemen ardından o güleç adam bir anda durdu. bekledi bekledi... ve konuştu ilk yudumunu almadan birasından...

Söyleyeceklerim özneldir tartışmaya açıktır isteyen buyursun fikir belirtsin dedi;

Sonra devam etti kendi ağzından şöyle;

Toplumda bir yerlere gelmek maksadı ile sıfat alıyorum hayattan, sıfat kazanaya çalışıyorum ilişkilerden...
Dağcı, bisikletçi, dalgıç, ressam, mühendis vesaire...
Bütün bunlar olmasa...
Bu somut sıfatlardan öte birde soyut sıfatlar var bende...
Konuşkan, arkadaş canlısı, hayvan sever vesaire...
Bütün bunlar olmasa...
Bu sefer somurtkan, yabani, boş beleş adam sıfatları yapışacak istemsizce beni tanımlayan adam isminin başına... Sonuç olarakta "yalnız" sıfatının tamlayıcısı olacağım ve kendime mutsuz sıfatını layık göreceğim.

"Mutsuz adam" olacağım!

Ama ben hem sıfatsız hem mutlu olmak istiyorum.

dedi ve bütün bunları söylememiş gibi tekrar o sevecen, arkadaş canlısı kişiliğine geri döndü, birasından bir yudum alışını takiben.

30.10.08 / Perşembe / Bir Ders Vakti

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...