24 Haziran 2009 Çarşamba

Şiir Ve Ben

Şiir olayını hiç yapamadım, yani komplesini hiç yapamadım, ne yazabildim ne okuyabildim ne zevk alabildim, ne de zevk alabilenleri anlayabildim, sadece bu ne len diyebildim, akrostij olayına sardım bir ara bir arada MEB edebiyat kitaplarındaki şiirlere, evveli böyle olunca şiir külliyatımın, hissiyatıda pek güzel olmadı işte. Neyse bu kadar girişin tek bir sebebi var o da dinlemekten zevk aldığım yegane şiir albumu olan "Bir Garip Orhan Veli" yi size takdim edebilmektir. Bilmeyenler için şöyle diyeyim, Alf ile tanıdığımız o babacan ses Müşfik Kenter'in Orhan Veli şiirlerini seslendirdiği bir album.


01. Deniz Kızı
02. Deniz
03. Efkarlanırım
04. Eskiler
05. Gemilerin
06. Güzel Havalar
07. Hicret
08. İçkiye Benzer Bi Şey
09. İstanbul Türküsü
10. İstanbulu Dinliyorum
11. Karanfil
12. Karmakarışık
13. Kitabei Sengi Mezar
14. Kuşlar Yalan Söyler
15. Mahallemizdeki Akşamlar
16. Ölüme Yakın
17. Sevdayamı Tutuldun
18. Son Türkü
19. Söz
20. Tren Sesi
21. Yalnızlık Şiiri
22. Yaşıyormusun
23. Zilli Şiir

http://www.turkboardmusic.net/showthread.php?t=63179

Adres üstte var albümü görebilmek için indirebilmek için iki dakika üye olunuz, korsan için bir numaralı müzik sitesidir turkboard. Gerekli yasal uyarıyı yapmış zaten orada. Öğrenci milleti parası olmayan arkadaş müzikten sanattan uzak kalmasın.

NOT: Turkboard saçmalamaya başlamış, ancak google veya müzik market arama taramaları ile albüme ulaşabiliyosunuz.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...