7 Temmuz 2009 Salı

İnternet Sorunu


Eski ev arkadaşım "yurtdışına gidiyorum ben" deyince kapatmak durumunda kaldım interneti, okulun internetinden faydalanıyorum şu an. Uzaklaştım epey blogumdan, birşey yazamadım, kayıtlara geçsin istedim. Devam eder isem yazmaya birgün bakarsam diye.

Şu anki durumu özetlemek gerekirse;

  • Yaz okulundaki ilk günüm (Dün gitmedim okula)
  • Ubu kapandı, tek bağlantı tolganın heykeli orada kaldı onu almak ha birde black and decker'ın adaptörü var ama onu almayacağım sanırım.
  • Kuzeni evlendirdik
  • Kredi kartı borçlarım var
  • Ev arıyorum
  • Ev hesabını yaptım ancak ekstra masraflar çıkıyor tabi
  • Spor salonuna başlamam lazım acayip tembellik oluştu üzerimde bıraksan günde 25 saat uyurum.
  • Gürcistan için para almaya çalışıyoruz okuldan, yeniden kazbegi.

1 Yorum:

Travis dedi ki...

gürcistanı napacanız.. oturun oldugunz yere

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...