10 Mayıs 2011 Salı

Kısacık Yazı

Ocak ayından beri yazı yazmamışım. İçime dert oldu. Yazacak konular geliyor aklıma fakat bir türlü zaman ayıramıyorum. Sebep: Tabiki okul. Okulu bitirme çabaları.

Bu arada neler yapıyorum:

  • Son iki projemi hazırlamaya çalışıyorum. Gelecek döneme bir de bitirme projesi olacak. Üstüne de sınavlara girip çıkıyorum, ödevler yapıyorum. Her zamanki okuldan tiksinmenin verdiği isteksizlikten ve tembellikten çok da iyi geçiyor sayılmaz. Umarım kalmam.
  • Bir yerlerde çalışmaya başladım.
  • İlk Bungee Jumpingimi yaptım, ertesi gün tekrar yaptım böyle giderse daha çok yapıcam gibi geliyor.

  • Bu arada Bandista yeni albüm çıkarmış şuradan indirilebilir, dinlenebilir.
  • Av Mevsimi ve Kaybedenler kulübü'nü izledim baya tırt olmuş filmler. Özellikle Av Mevsimi. Kadroya yazık olmuş.
  • Hayatımızı püskevit diye bir kavram girdi.
En kısa zamanda dersleri ödevleri projeleri bitirmek, sınavları vermek ümidiyle. Projeye dönüyorum şuan.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...