5 Ocak 2010 Salı

Talih Kuşu Elime Sıçmıştı

Yılbaşı bilet filan derken, bir anımı yazayım kayıtlara geçsin, bu aralar anılarımı hatırlayamaz oldum eskisi gibi.

Seneyi bilmiyorum ama 80li yıllar olsa gerek, çok küçüktüm zira. Küçük şirin şehrimizin çarşısında babam ile dolaşırken elimde bir ıslaklık hissettim aniden, çok ilginç, elime baktığım anı çok net hatırlıyorum. Sanki biri çekirdek çiğneyip elime tükürmüş gibiydi, aynen böyle dedim babama sonra dediki kuş pislemiş, sonra gittik bilet aldık, işte buradan sonrası muamma, ben hatırlıyorumki bilet alıp biletle elimi sildik, ama mantiken çok saçma, yapmamışızdır herhalde. Küçük ihtimal attıysak ve çıktıysa çok büyük eşşeklik etmişiz. Büyük ihtimal atmayıp sakladıysak çıkmamış demekki. Her iki durumda da ortada para yok hala.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...