14 Ocak 2010 Perşembe

sesli düşünme part1

...
kediler köpekler, bazen duruyorum ve düşünüyorum diyorumki diye başlayan cümleyi tekrar tekrar yapıp gülmeme rağmen insanlar ciddi olduğumu düşündükleri sürece, düşündürdüğüm sürece, bir saniye bile olsun düşündürebilirsem eğer aslında gülmem için gerekli olanı sağlamış oluyorlar galiba. ama yinede bu demek değildirki oturup, kalkıp, durup dururken insanları böyle sınamaysa sınamalıyım, düşündürmek ise düşündürtmeliyim... anlamıyor bunu herhalde insanlar, siz yan yana durup kavga etmeden beni dinliyorsunuz ya ona hayret edemiyorum. hayır zaten aynı basamağın çocuklarısınız. ve yok insan merdiven dayamış duvara diye,ama belki mavi pembe mor saçlı mohikanlar uğursuzluk getiriyor olabilir diye düşünebilirsiniz ve en doğal hakkınız bu olabilirdi o kadar kimyasala rağmen....

burdan güzel bir alıntı ilen bitirmek istiyorum nakşibend'den

"ancak cahil kişi, elin bir bütün olarak hareket ettiğini değil, parmakların birbirinden farklı olduğunu görür."

bir de explosions in the sky - the birth and death of the day

asitadam

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...