23 Ağustos 2009 Pazar

Couch Surfing Experience

Şimdilerde pek bir meşhur olan couchsurfing sitesinin bilmeyeni yoktur sanırım, ilk duyduğumda 2005 miydi 2006 mıydı hatırlamıyorum olimposta bir macar ablamız anlatmış, ağzımın suyu akarak dinlemiştim, düşünsene dünyanın istediğin memleketine gidiyorsun orada bedavaya kalıyorsun, bir de kız gidip gördüğü yerleri bir bir sıralayınca eve döner dönmez üye olmuştum bu siteye. Site düz mantık ile şöyle çalışmakta, site aracılığı ile bilimum tipten adam/kadın ile mesajlaşıp gidip evlerinde misafir olup onlarıda kendi evinizde misafir edebiliyorsunuz.
Şimdi yurtdışı gezisine heveslendiğimden günlerdir siteyi karıştırmakla meşgulüm ona buna fütursuzca mesaj atıyorum , bekliyorum cevaplar gelsin cevaplar gitsin fekat bu kadar zormu yahu niye kimse cevaplamıyor, olumlu yada olumsuz :) Diyorum ki acaba gitmiyor mu mesajlarım, şansızım galiba... gidip saçlarımı keseyimde atayım bunu üstümden dedim gittim traş oldum, halk arasındaki tabiri ile kaymak gibi oldum, bakalım bekliyorum atabilmişmiyim kötü şansı, kötü enerjiyi. Gerçi bir adet olumlu geri dönüş var elimde bakalım, bugün estonyaya duyurdum kendimi yarın latvia var, sonra litvanya sonra polonya, sonrasını zamana bırakıyorum. Bu kadar heveslendimde vize gelmezse çatlayacağım ha, yok yok çatlamayacağım doğru gürcistan, azeribayican üzerinden irana kayacağım.

Merak edenler için site(ler)

Bu mevzubahis site:
http://www.couchsurfing.org/

birde bu var:
http://hospitalityclub.org

Birde hitchhiking mevzusu var o da başka bir yazının konusu.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...