5 Kasım 2009 Perşembe

MSA: Macerayı Seven Adam: 2 Numara

Dün bostancı taraflarından üsküdara gelmek üzere yaklaşık 30 dklik beklemeden sonra nihayet 2 numaraya bindim. Otobüs bir anda kalabalıklaştı, ön taraf dolunca şoför arka kapılardan da almaya başladı. Neyse ilerliyoruz, köprü yoluna çıktık, sonra arkadan bir genç ön tarafa bağırdı, 4 tane akbil yollamıştık gelmedi hala! Kimseden ses yok, sonra şoför yanı muavini dedi ben gönderdim hepsini, gönderdin göndermedin derken bir kargaşa! Sonra bu muavin "ben emekli polis memuruyum, çıkarın verin yoksa çekerim karakola" dedi. Benim içimdeki MSA burda ortaya çıktı bir işim vardı fakat önemsizdi, bu daha heyecanlı geldi. Muavin öyle deyince millet daha bir heyecan, daha bir kargaşa oluverdi. Tabi halk sorunu çözmeye çalışmak yerine (en azından yerlere bakmak, belki düşmüştür) sorumlu aramaya başladı; - hep arkadan aldın diye oldu, şoförün hatası - göndermeyeydi bu kalabalıkta sizin hatanız vs vs... Muavin daha yüksek sesle ayıp ya bakın çekiyorum karakola derken, bir de baktık rotadan çıkıp polis karakoluna gidiyoruz, neyse gittik orada polis dedi biz ilgilenmiyoruz şu karakola gidin. Şoför o karakola yönlendi ama bu sırada bir teyze bağırmaya başladı "ben yurt dışına gidicem sizin yüzünüzden uçağımı kaçıracağım" Böyle bir kelebek etkisi ile tepkiler büyüyünce ilk durakta kapılar açıldı. Bir macerada burda sona erdi. İçimden yükselen bizi karakola götürecekler tek tek arayacaklar mı lan acaba sorusu havada kaldı.

Bir de hayatımın monotonlaşmaya başladığını ufacık bir olayın bile içimde nasıl bir heyecan yarattığını farkettim. Şu smiley beni anlatacak sanırım :S

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...