12 Mayıs 2010 Çarşamba

Ben Çocukken

Ben çocukken başımdan geçen kısa bir anıyı yazayım buraya, hatırladığım kadarı ile 93 veya 94 senesiydi, o yıllarda sokak arkadaşlarımızla türlü hınzırlık ve haylazlık peşindeydik. Gerçi ben hiç haylaz, hınzır çocuk olamadım. Hep mahallenin efendi çocuklarındandım. Neyse o dönemlerde gerçekten hınzır olan arkadaşlarımdan "araba tekerleri nasıl indirilir"i öğrenmiştim ve gördüğüm arabalar üzerinde denemeye başlamıştım. Birinde ikisinde denedim sonra sıkıldım artık eve dönmeye karar verdim. Ve o dönem oturduğumuz apartmanın önünde eşya yüklü dev gibi kamyonu gördüm. O yaşlarda bir kamyon tekerinden bir iki cm daha uzun olduğumu düşünürsek ne kadar dev olduğunu siz düşünün. E tabi insan merak ediyor. Bu dev tekerlerde indirilebiliyor mu diye. Evet denedim. Kamyonun üzerindeki onca ağırlığın etkisi ile kısa bir "tısss!" duyma beklentim, kamyonun o dev tekerinden gelen uzun bir "tısssss!" ve gövdesinin sallanması ile karşılandı. Önce üzerime devrilecek diye sonra sahibi görecek diye çok korktuğumdan kaçıp karşı apartmanın duvarının arkasına saklandım ve o tekerini indirdiğim son araba oldu.

Önemsizde olsa unutmak istemediğim anılarımdan biriydi bu. Kayıtlara geçsin. Unutmadan bir arada bir dönem çok popüler olan "sakız çalma" modasından aldığım nasibi yazayım.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...